Pagina's

maandag 17 september 2018

Artjournal project by Julia



Ik vind het heerlijk om in mijn artjournal te werken in deze video kun je zien hoe ik dit project heb gemaakt.

  I love to work in my art journal in this video you can see how I made this project . 




Ik heb de achtergronden met inkten en diverse stencils gemaakt. Laag overlaag net zolang totdat ik ze mooi vond. Ook heb ik opgelet dat de kleuren van de pagina's steeds contrasterend was zodat effect van kleur verschil groter is als je de pagina omslaatl.

I made the backgrounds with inks and various stencils. Layer over layer as I am ready when I liked them. The colors of the pages are always contrasting so that the effect of color difference is greater when you turn the  the page.




Naast dat ik de vogeltjes en de takjes met bladeren heb gestempeld en gekleurd. Heb ik afbeeldingen can mijn kleurboekje gecopieerde en vergroot en ingekleurd met de Derwent Inktense. Deze is na droging watervast en dat is fijn als jij je afbeelding opplakt met medium. Kleuren geven dan niet meer af ;-) Hier heb ik een afdruk gemaakt van mijn Classy Lady stencil.

Beside that I have stamped and colored the birds and the leaves. I have copied and enlarged my coloring book illustrations from my Lovely Lady Summertime book and colored it with the Derwent Inktense. When dried it is waterresistand and that is nice. If you stick your image on with medium. The colors no longer give off colors ;-) Here I have made a print of my Classy Lady stencil.


Mijn losse tags heb ik ook toegevoegd aan dit project. Nu alleen nog leuke quotes ik ben tevreden het is een mooi geheel geworden. Veel plezier bij het kijken. Tot een volgende keer 
Julia

I also added my separate tags to this project.I put some nice quotes and I am satisfied it became  a beautiful project. Have fun watching the video
Till next time
Julia


Ik heb de volgende Pronty-materialen gebruikt:

I used the following Pronty materials:

Stencil Classy Lady by Julia (470.765.003)
Stencil Boarders by Julia (470.765.002)
Foam stempel Flower + Twig by Julia (494.904.001)
Foam stempel Birds by Julia (494.904.003)


Op onze Facebook-pagina Pronty and friendskun je laten zien wat jíj hebt gemaakt met Pronty producten. We zijn erg benieuwd!



On our Facebook page Pronty and Friends you can show what yóu made with Pronty products. We look forward to see your artwork!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten