Pagina's

donderdag 14 februari 2019

Save all your kisses for me

Hallo en welkom,
 
Vandaag, op Valentijsdag, heb ik een tag met veel zoenen voor jullie. Kijk je mee hoe ik deze gemaakt heb?
 
De stencils die ik gebruikt heb zijn:
Triptych A4 (470.803.046)
A5 Grunge 1 (470.802.072)
Kisses A4 van Julia Woning (470.765.004)
 
-
 
Hello and welcome,
 
Today, on Valentine's day, have have a tag with lots of kisses for you. Want to see how I made it? Come along!
 
I used the following stencils:
Triptych A4 (470.803.046)
A5 Grnunge 1 (470.802.072)
Kisses A4 by Julia Woning (470.765.004)
Ik begon met dotjes blauwe verf op een grote tag (die al in de witte gesso gezet was) van 10 x 23 cm en smeerde ze uit met een oud pasje. Daarna bracht ik op dezelfde manier roze verf aan. Door de blauwe verf niet overal aan te brengen en de roze een beetje over het blauw te laten lopen, krijg je mooie kleurschakeringen.
 
-
 
I started with adding a few drops of blue paint to a large tag (pre-gessoed) (10 x 23 cm) and I spread it out with an old savings card. I did the same with pink paint. By not covering the whole tag with the blue paint and overlapping the blue a little with the pink paint, you get nice colour combinations.
 
 
Daarna bracht ik door verschillende stencils witte en zwarte gesso aan:
-
Then I added white and black gesso through stencils:
 
Daarna gestempeld met een blokje, omwikkeld met hennep bindtouw, met doppen en daarna gespetterd met verdunde gesso. 
 
-
 
Then some stamping with gesso with twine, twisted around a wooden block, with lids and some splatters with thinned gesso.
 
 
Hij was nog wat te leeg naar mijn idee, dus stencilde ik er nog wat kleine rondjes op.
 
-
It was just a bit too empty, so I stencilled some small circles on top.
Met distress-inkt sponsde ik een paar zoenen op een apart vel papier, om sommige tekende ik een zwarte rand met een paint marker en knipte ze uit.
 
-
 
I sponged some kisses on a separate piece of paper, using distress ink. I outlined some of them with a black paint marker and cut them out.
Ook stempelde en kleurde ik het meisje en schreef ik een tekst die ik voor vandaag wel toepasselijk vind. Deze knipte ik in losse woordjes.
 
-
 
I stamped and coloured the little girl and I wrote a text that I found appropriate for today. I cut it into separate words.
 
Ben je geïnspireerd door onze creaties? Wat fijn! Op onze Facebookgroep kun je jouw creaties met Pronty producten laten zien. We zijn erg benieuwd!
 
Groetjes,
 
-
 
Are you inspred by our makes? That's great! On our Facebook group you can show us your makes, using Pronty products. We look forward to see them!
 
Kind regards,
 
 
 

1 opmerking: