Pagina's

maandag 11 februari 2019

AJ Pagina Classy love

 
 Hallo allemaal,
 
 
Vandaag heb ik een pagina in mijn Art Journal gemaakt met de Classy Love foamstempel 494.904.004 en het A4 stencil Spirograph 1 470.803.049. - Hello everyone, Today I've made a page in my Art Journal with the Classy Love foamstamp 494.904.004 and the A4 stencil Spirograph 1 470.803.049.
 Voor de achtergrond heb ik twee kleuren acrylverf gebruikt, deze heb ik met een kwast aangebracht, maar dit zou ook kunnen met een brayer of een spons. - For the background I used two colours of acrylic paint, I applied the paint with a brush, but you can also use a brayer or a sponge.
Met een blending tool, Distress Ink en het stencil heb ik het motief aangebracht.
 
-
 
I applied the motive with a blending tool, Distress Ink and the stencil.
 
 De mooie dame heb ik gestempeld met Archival Ink en ingekleurd met aquarelverf en één Neocolor 2 krijtje.
 
-
 
I stamped this lovely lady with Archival ink and I used aquarel paint and one Neocolor 2 crayon.
 
De dame heb ik uitgeknipt, op de achtergrond heb ik met een witte Posca spetters aangebracht. Tot slot heb ik de dame en de tekst op de pagina geplakt. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
 
Met hartelijke groet,
 
-
 
I cut the lady out, and applied spatters on the background with a white Posca. Lastly I glued the lady and the text on the page. Hopefully I've been able to inspire you.
Kind regards,
 

1 opmerking: