Pagina's

zondag 27 januari 2019

Valentijnskaartje

Hallo iedereen,
vandaag ga ik aan de slag om een valentijnskaart te maken.

Hello everyone,
Today I will be making a valentines day card

Hiervoor moest ik wel de geweldig leuke stencil
 van Julia Woning met de lippen (470.765.004) gebruiken.
Ik had een iets dikker papier genomen 
om het blenden vlotter te laten gaan,
vervolgens heb ik het stencil vastgeplakt aan mijn werkblad.  
En deze keer heb ik niet met een dauber gewerkt, 
maar gewoon met een droge, zachte verfborstel,
hierdoor krijg je een zachter resultaat van het blenden, 
ik moet zeggen, 
ik vind het effect enorm geslaagd.


I just had to use the amazing stencil by Julia Woning with the lips (470.765.004).
I used a slightly thicker cardstock this time
to make the blending a bit easier.
I've taped the stencil on my work surface.
This time, I didn't use a dauber, but instead
a normal, dry & soft paint brush,
you'll get a really subtle look with blending,
and I must say,
I really really like this effect.

Hier het resultaat van het blenden, 
ik heb 2 kleuren van de Distress Oxides gebruikt, 
ik vind deze inkten enorm geschikt voor het blenden,
 sommige stukjes zijn daardoor iets donkerder geworden


Here you see the result of the blending,
I've used 2 colours of ink Distress Oxides, 
I really like the inks for blending
some areas are a bit darker because of that.

Ik heb een hart stans gebruikt en vervolgens vastgelijmd.

I've used a heart die
which I glued to the cardstock

Vervolgens nog een tekstje 3 keer uitgestansd 
en op elkaar gelijmd voor een beetje dimensie

I've cut out the word 3 times, 
and glued it together for a bit of dimension

Tot slot, nog een extra laagje onder de kaart, en op een kaartbasis gedaan.
Ik vind het een heel leuk kaartje geworden.
Het is niet te hevig, 
ik hou van de iets simpelere kaarten

Finally, I've added an extra layer of cardstock
and glued everything on a side folded card.
I really like how this card turned out.
It's not too busy,
I love the simplicity of a handmade card


Dit was mijn blogpost voor deze maand, 
hopelijk zijn jullie weer geïnspireerd geraakt om 
zelf aan de slag te gaan met de producten van Pronty Crafts.
Laat zeker jullie creaties zien in onze Facebook groep.
vind het super om iedereen zijn creaties te bekijken
Fijne dag iedereen 


This was my blogpost for this month,
hopefully you all got inspired to create some 
beautiful things on your own, 
with the product of Pronty Crafts
Be sure to upload your pictures in our Facebook group.
Love to see all your work
Have a nice day

Geen opmerkingen:

Een reactie posten