Pagina's

zaterdag 26 januari 2019

Classy Lady Stamp by Julia Woning 


 Beste Bloglezers,   

vandaag laat ik je zien hoe je met de Classy Lady stempel een prachtige art journal pagina kunt maken. 





Hier teken ik een lichaam aan de stempel. Als je de foto uitprint kunje het met de stempel gebruiken om zelf zo'n dame temaken.
    ~   
Dear Blog readers, today I show you how you can make a art journal page with the Classy lady stamp. 


Daarna ga ik verder met het kleuren van de dame. Dit doe ik met de Detwent inktense travel set.
~    
 Then I give the lady colour with Derwent Inktense travel set.   

Bekijk hier onder de video. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren   Tot een volgende keer   
Julia  
  ~  
 I hope I can inspire you.  See you next time  

 Julia      
    

   

1 opmerking: