Pagina's

vrijdag 31 augustus 2018

Classy Lady by Julia Woning


Vandaag laat ik je zien hoe ik met mijn stencil van Pronty Crafts by Julia Woning de Classy Lady schilder met Ara Artist acrylverf. Ik begin om mijn dame over te nemen met grafietpotloid. Ik gebruik mijn stencil als mal.

Today I will show you how you can use the Classy Lady stencil from Pronty Crafts by Julia Woning. I worked with the Ara Artist Acrylics. I wil start with a pencil line. I will use the stencil as a template/ mold.


Dan pak ik de basis kleuren wit, geel, rood en blauw van Ara artist acrylverf. Ik meng de juiste kleuren voor mijn Classy Lady.

Then I will get the basic colors of the Ara Artist Acrylics. White, yellow, red and blue and I will mix the colors for my Classy Lady.




Als laatste leg ik nogmaals het stencil over de gedroogde schildering en nu met zwarye verf en een blendingtooltje breng ik de afbeelding over de geschilderde dame.

At last I put my stencil on top of the painted Lady en bring black paint on with a blending tool. 


Bekijk de video hoe ik het heb gedaan. Veel kijk plezier en tot een volgende keer.

Julia Woning

Whatch the video how I did it. Lots of fun watching till next time.

Julia Woning









2 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er fantastisch uit! Vooral dat laatste is gaaf! Sjabloon erover en met zwart contouren aanbrengen: top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke mooi! En leuk om te zien hoe je werkt.

    BeantwoordenVerwijderen