Pagina's

vrijdag 17 augustus 2018

Pronty Crafts by Julia Woning


Pronty Crafts by Julia Woning

Voor deze nieuwe lijn van Pronty Crafts by Julia Woning kun je al een pre-order plaatsen bij je hobbywinkel. De levering zal eind augustus begin september zijn. Vandaag laat ik je een impressie zien wat je met de birds by Julia en flowers by Julia kunt maken. De 23ste al een nieuw Tutorial filmpje hoe Julia met de stencils werk. Nog even geduld, maar binnenkort kun jij zelf aan de slag met deze ontwerpen van Pronty Crafts by Julia Woning.


      


For this new line of Pronty Crafts by Julia Woning you can already place a pre-order at your hobby shop. Delivery will be at the end of August in early September (in the Netherlands). Today I show you an impression of what you can do with the birds by Julia and flowers by Julia. On the 23th a Tutorial video about how Julia works with the stencils. Just have a little patience soon you can get started with these designs by Pronty Crafts by Julia Woning.



Pronty Crafts by Julia Woning gets its own design team: "De Dames van Julia = The Ladies of Julia" they will make Dutch posts. Julia will regularly show projects what you can make with the stencils and the foam stamps in Dutch and English. You can see this on the Pronty Crafts and friends facebook page and monthly on this Blog.


Pronty Crafts by Julia Woning krijgt een eigen design team: "De Dames van Julia" Julia zal regelmatig projecten laten zien wat je zoal kunt maken met de stencils en de foam stempels. Dit kun je op de Pronty Crafts and friends facebook pagina zien. 
"De Dames van Julia" het design team, maken ieder op haar niveau en in hun eigen stijl mooie posten met de Pronty Crafts by Julia Woning lijn. Wij hopen dat jullie geinspireerd worden en vooral veel plezier en creativiteit krijgen met deze nieuwe lijn. 

Pronty Crafts by Julia Woning DT 
"De Dames van Julia":



DAISY VERBEEK coloring & crafts by Daisy

Creatief bezig zijn is altijd een rode draad in mijn leven geweest. We herkennen het allemaal...de passie voor onze hobby's & het verzamelen van mooie materialen. Gelukkig is het een gezonde verslaving & ik hou mij voornamelijk bezig met kleuren en mixed media. Deze 2 combineer ik graag in mijn projecten. Toen ik gevraagd werd voor het design team hoefde ik daar niet lang over na te denken, want ik hou wel van een creatieve uitdaging! 
Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan en jullie te inspireren met de nieuwe lijn 
stencils & foamstempels 
van Pronty Crafts by Julia Woning ♡

ELLEN STOLK de enige echte Julia Woning fan groep

Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn met verschillende materialen. Naast mijn werk en het wandelen met mijn hond Puk ben ik dagelijks bezig met kleuren. Ook ben ik de beheerder van de facebook fan groep van Julia. Daar kan iedereen zijn kleur werk laten zien die ze gemaakt hebben in de kleurboeken van Julia en natuurlijk straks met de pronty Crafts by Julia Woning lijn projecten ;-) ook organiseer ik daar regelmatig kleurmaatjes opdrachten dus een actieve groep voor echte juliakleur fans.

CORDINE VAN DER TOUW Copic Teacher, Colourstock design team

Ik ben mijn hele leven al wel creatief bezig geweest met kleurpotloden ed. maar vanaf 2001 nam het scrapbooken zijn entree. In 2009 heb ik de Copic Marker gevonden. Vanaf april 2013 ben ik Copic teacher via Colourstock Benelux en geef les via het ECCP, European Copic Colouring Program. Tevens geef ik diverse workshops en demonstraties.





1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd wat de dames allemaal voor mooie dingen gaan maken! Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen