Pagina's

maandag 27 augustus 2018

Wilde Dieren kaartjes

Hallo Iedereen, 
vandaag maak ik weer 2 kaartjes met een nieuwe stempel en een stencil.



Hello everyone, 
today I will be making 2 cards with a new foam stamp and a stencil





laten we beginnen, 
voor de bovenste kaart met de zebra heb ik een kaart genomen,
 deze bestempeld met Versamark met de nieuwe Dry Ground foam stempel (494.001.012).
  Vervolgens heb ik er gouden embossingpoeder opgestrooid, 
en met de heattool laten smelten



Let's get started.
For the first card with the zebra I've started with a white cardfront,
I've stamped a pattern with the new Dry Ground Foam Stamp (494.001.012),
sprinkled on some gold embossing powder, 
and heated it with my heattool





Met een vingersponsje heb ik de witte achtergrond voorzien van wat distress inkt in de kleur Old Paper.
Dan heb ik een leuke stempel uitgezocht.  
Ik vond het dieren thema hier wel bij passen.



With a finger dauber I've blended some distress ink in the colour Old Paper
Then I went in my stash to find a nice stamp.
I found that the animal theme was really appropriate




Op zoek naar een leuke quote om erbij te doen, en
dit is het eerste kaartje geworden, 
ben er best tevreden over



On the hunt for a quote for the card, 
this is what I came up with.
I'm really happy with this first card




Op naar het tweede kaartje... 
 In principe is dit ongeveer hetzelfde,
 enkel heb ik een stencil (Grunge 1 494.001.012) gebruikt voor de achtergrond, 
maar ook met versamark en embossingpoeder bewerkt.
  Leuke stempel uitgezocht en toffe quote,
en zo is het tweede kaartje ontstaan



On to the second card for today...
It's almost the same procedure, but instead of a stamp I've used a stencil this time.  I have used the Grunge 1 (470.801.053) stencil
I've found a great stamp and a cool quote,
and that is the second card done






Hopelijk vonden jullie het weer net zo leuk als ik het had toen ik deze kaarten gemaakt heb. 
Ik ga er een winactie van maken, namelijk deze 2 kaarten!!
 Laat een leuk berichtje achter en vertel me daarin wat jullie zo fijn vinden aan de herfst die er zit aan te komen. 
De winnaar ontvangt deze leuke kaarten in de brievenbus.
Je kan meedoen tot en met 27 september, en op 28 september kies ik de winnaar.
Veel geluk iedereen :-)
Ik ga even verder aftellen naar mijn vakantie nu..!


I hoped you liked this blogpost
I am doing a Giveaway of these 2 cards.
Leave a message on this blogpost about what you like about the upcoming season 'fall'/autumn'
The winner receives these cards in the mail.
You can enter the contest until the 27th of September, and I will choose a winner on the 28th.
Lots of luck to everybody :-)
Now my countdown starts to my holiday...!








2 opmerkingen:

  1. Wat ik fijn vind aan de herfst? De prachtige kleuren van de natuur, met laarzen aan in hopen bladeren wandelen, het laatste zonlicht,...
    Maar vooral de gedachte dat elk einde een nieuw begin creeert en het leven in cycli verloopt. Herfst is een tijd van naar binnen gaan, binnen in huis en in jezelf. Bladeren vallen omdat bomen al hun voedingsstoffen terugtrekken tot in hun kern. De groei staat stil en de focus ligt op loslaten. De herfst gaat over loslaten wat we niet meer nodig hebben of wat ons tegenhoudt. En dat is dan weer de basis om iets anders te laten groeien: nieuwe planten en nieuwe plannen (deze tekst kwam ik tegen bij het begin van mijn opname in september vorig jaar. En die heeft me zoveel duidelijk gemaakt: aan mijn kamer stond een prachtige boom: in de herfst verkleurend en bladeren loslatend, in de winter stil maar in de lente kwam er nieuw leven in, net zoals bij mij)

    BeantwoordenVerwijderen