Pagina's

maandag 17 december 2018

Winter Lady Tag door Julia

Beste Bloglezers,
Vandaag laat ik je zien hoe je met de Lovely Lady stencil een prachtige label kunt maken. Ik gebruik de stencil als mal. Hier teken ik de Winter Lovely Lady na. Ik gebruik hiervoor een grafietpotlood op een Label/ Tag.
~
Dear Blog readers,Today I show you how you can make a tag with the winter lovely lady stencil. I use the stencil as a mold. I use a graphite pencil to draw on the tag.

Daarna gum ik de lijnen zoveel mogelijk weg, maarnog net dat je het kunt zien. Dan ga ik de dame voorzien van kleur. Ik begin eerst met de huidskleur. Ik pak hiervoor een oker geel en een roze tint uit de set van Coloursoft. Welke dat maakt niet zo uit probeer gewoon verschillende combinaties en kies die jij mooi vindt. Daarna ga ik verder met het kleuren van de dame.
~
With colour pencils I give it color. I start with the skin color. I have a yellow ocher and a pink tint from the Coloursoft set. Which one you choode does not matter so just try different combinations and choose which you love. I continue with the coloring of the lady.



Als de gehele dame is gekleurd met meerdere lagen en vele kleurcombinaties ga ik het geheel blenden met terpentine. Ik vind het fijn om dit te doen met een watte staafje.
Zie hoe prachtig de kleuren samen smelten. 
~
Colored the Winter lady with multiple layers and many color combinations I will blend the whole with turpentine. I like to do this with a soft stick.
See how beautifully the colors melt together.




De sjaal en muts geef ik nog wat extra detail door met een acryl marker van Molotow er stippen op te zetten.
Dan is het tijd voor de achtergrond. Ik kies hier voor om met panpastel te werken. Ik gebruik 2 kleuren en de kleurloze blender. Deze zorgt er voor dat je gemakkelijk de kleuren kunt laten verlopen. Als ik klaar bent fixeer ik het geheel zodat de panpastel niet meer af geeft.
Dan maak ik sneeuw vlokken met een witte dikke acrylmarker van Molotow. Als laatste nog een lintje en klaar is mijn Winter Lady Tag
~
 I give some extra detail with an acrylic marker from Molotow to set up dots the scarf and hat. Then it's time for the background. I choose to work with panpastel. I use 2 colors and the colorless blender.  When I am finished with the background, I fixate it with fixative. I make snow flakes with a white acrylic marker from Molotow. Finally a ribbon and my Winter Lady Tag is ready




Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren
Tot een volgende keer

Julia
~
I hope I can inspire youSee you next time
Julia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten