Pagina's

donderdag 27 december 2018

Theelichtje explosion box


Hallo iedereen
Hopelijk hebben jullie een fantastische kerst gehad. 
Ik heb er in ieder geval van genoten.  
Vandaag maak ik samen met jullie mijn laatste blogpost voor 2018, 
namelijk deze leuke explosion box voor een theelichtje. 

Ik heb de lijn van Pretty&cool By Raffzz gebruikt:
472.700.008 scrap labels A6
472.700.007 scrap tekst
471.200.014 scrappapier
471.200.017 scrappapier



Hello everybody,
I hope you all had a fantastic christmas.  
I really enjoyed it.  
Today I will be making my final blogpost for 2018,
 and we'll be making this really fun explosion box for a candle 

I used the following products of Pretty&Cool by Raffzz:
472.700.008 scrap labels A6
472.700.007 scrap text
471.200.014 scrappaper
471.200.017 scrappaper




We beginnen met het doosje zelf.  
Hiervoor neem je een stuk papier van 15x15cm. 
Deze ril je langs elke kant op 5cm.


Let's start with the box,  
You take a piece of paper that measures 15x15cm. 
 On all 4 sides you score at 5cm


Vervolgens teken je een lijn zoals hieronder op het voorbeeld te zien is.  
De buitenste vierkanten worden schuin afgesneden. 

Then you draw a line in the outer squares,
 like shown on the picture,
 and then you cut te squares.


Vervolgens maak je een ril lijn in de buitenste vierkantjes, 
zodat je doosje eruit komt te zien zoals op de foto


Then you score the outer squares, 
that way your box will look like the picture below


Je doosje is nu al bijna klaar. 
Ik heb ervoor gekozen om de binnenkant 
nog een beetje op te leuken met een extra papiertje, 
voorzien van een zwart randje errond. 
 Hiervoor heb ik verschillende die cuts gebruikt uit het Scrap label A6. 
 Ik heb ervoor gekozen om deze omhoog 
te laten komen door er foam onder te plakken


Your box is now almost finished.
I've chosen to decorate the inside with another piece of paper
and added a black line around it
I used several die cuts form the Scrap Label A6 pack,
and decided to pop them up using foam dots




Dan ga ik het deksel maken,
hiervoor neem je een stukje papier dat 11x11cm is
en deze ril je langs de vier kanten op 3cm
Op het voorbeeld hieronder kan je zien 
dat ik de buitenste vierkantjes ingeknipt heb, 
en de randjes een beetje schuin heb geknipt, 
zo kan je het makkelijker in elkaar zetten.


I will make the lid now,
you take a piece of paper that measures 11x11cm
on all four sides, you score at 3cm
On the picture below you can see that 
I've cut the outer square, 
and made them a little smaller,
that way you can make the lid more easily


Het deksel past nu heel mooi rond het doosje.


The lid will fit the box perfectly



Vervolgens heb ik een label gebruikt van de Scrap label A6,
die ik ook weer op foam heb gedaan. 
 Ik heb er 2 leuke stempels opgestempeld, 
en afgewerkt met wat liquid pearl in zilver en goud.


I used a label from the Scap Label A6,
I've used again some foam dots.
I've stamped 2 cute images, 
and as a final detail 
I've used some perfect pearls in the colors silver and gold to finish






Dit was het weer voor vandaag.  
Bij deze wil ik iedereen een fantastisch 2019 wensen, 
een goede gezondheid, en heel veel liefde. 
 en ook een heel creatief jaar gewenst . 
Ik hoop jullie weer te zien in het nieuwe jaar.

Dikke kus


So this was my last post for today.
I would like to wish everybody a fantastic 2019, 
a good health, and a lot of love.  
And also a very creative year.
Hope to see you again in the new year.

Big kiss








1 opmerking: