Pagina's

dinsdag 20 november 2018

ATC coins

Oh, oh... De nieuwe ATC coins trend heeft ook mij te pakken gekregen... Wat een heerlijke uitdaging om zo'n coin te maken ! Ik heb ontdekt dat mijn gel plate stencils ook supergoed te combineren zijn met de coins !

-
Oh, oh.. The new ATC coins trend has got to me as well... What a wonderful challenge to make such a coin. I've discovered that my gell press stencil are also great to combine with the coins !
 
 
Als eerste heb ik een vel papier bewerkt met distress oxide inten en water. Met een 2,5 inch pons heb ik hier vervolgens mijn cirkels uitgeponst. 
-
At first I've made a colorful paper with distress oxide inks and water. I've used a 2,5 inch circle punch to punch out the circles.    
 
 
Daarna heb ik met behulp van verschillende rondjes van het “gel” lines mask stencil (470.803.036) patronen gesponst op mijn coins. Dit heb ik gedaan met dezelfde kleuren oxide inkt.
-
After that I've used several circles of the “gel” lines mask stencil (470.803.036) to sponge patterns to my cins. I've used the same colors of oxide ink of the background.  
 
 
 
 
Vervolgens heb ik hier washi tape op geplakt.   
-
Then I've put some washi tape on them.
 
 
Daarna heb ik hartjes uitgeknipt. Deze heb ik op mijn coins genaaid met de naaimachine. Ook heb ik ze afgemaakt met wat stempels en woordstickers. 
After that I've cut out some hearts. I sew them on my coins with my sewingmachine. And then I've finished them with some stamping and word stickers.
 
En dan is dit het resultaat ! Ik hou er van !
-
And then this is the result ! I love them !
 
 
Zijn jullie al besmet met het 'Coins- virus'? 
Have you've been infected by the 'coins-virus' already ?
Met vriendelijke groet,
-
With kind regards,
 
 

1 opmerking: