Pagina's

vrijdag 27 juli 2018

Bullet Journal set up Augustus


 Hey Iedereen, vandaag neem ik jullie mee in de setup van mijn Bullet Journal voor de maand Augustus.
Allereerst begin ik met een maandelijks overzicht uit te tekenen in potlood.
Ikzelf werk in een B6 journal, dit vind ik een fijne maat

-

Hello everybody, today I will make my new setup for the month of August in my Bullet Journal.
First I start by drawing out my monthly calendar in pencil.
I work in a B6 notebook, I really like this size notebook




Als de maand getekend is, neem ik de stencil 470.851.000 erbij, 
en maak met een zwarte fineliner de cijfers, en vervolgens de maand

-

When the month is drawn, I take stencil 470.851.000 
and draw the numbers with a black fineliner, and also the month






Met een dauber breng ik in kleur wat accentjes aan met stencil 470.851.004

-

With a dauber I add some details in color with stencil 470.851.004











Iets wat ik persoonlijk ook graag bijhoud in de loop van de maand, 
zijn mijn aantal stappen die ik per dag zet, een no-spend, 
en wanneer ik een middagdutje gedaan heb, 
hiervoor maak ik gebruik van een tracker

-

Something I like to track during the month is how many steps I've taken during the day,
 my no-spend, and when I take an afternoon nap.
I use a tracker layout for this



Nu mijn 2 belangrijkste pagina's klaar zijn, begin ik al aan de weekly's.  Hiervoor gebruik ik de 
stencil 470.851.001.
Ik werk die graag op voorhand uit.  
Ik werk met een week op een pagina, 
dan heb ik aan de rechterzijde een hele pagina voor to-do's en notities te maken

-

Now that my 2 important pages are done, I start with the weekly's.  I use the stencil 470.851.001
I like to draw them out in one time. 
 I work with a week on one page, 
and the right side is a big to-do list, and place for notes







Als alle pagina's gemaakt zijn, 
ga ik graag terug naar het begin om een beetje op te leuken met mooie foto's.  
Ik print ze zelf uit, meestal foto's van Pinterest, 
soms ook een eigen gemaakte foto.  
Hieronder zie je hoe ik ze gebruikt heb.

-

When all the pages are done, 
I'd like to go back and decorate my pages with washi and little pictures. 
 I print them myself, usually from Pinterest, sometimes even a picture I've made.  
Below you can see how the pages turned out.







En als laatste :-) 
Als augustus voorbij is, kunnen wij beginnen aftellen naar onze vakantie, en ik dacht, ik maak alvast een leuke pagina ervoor

-

And finally :-)
When august is over, the countdown begins for our vacation.
I made a cute page as a reminder





Hopelijk zijn jullie een beetje geïnspireerd, en gaan jullie zelf aan de slag met de leuke bullet journal stencils.  Ik vond het alvast heel fijn om mijn nieuwe setup zo te maken.

Vele zonnige groetjes en tot de volgende keer

-

 I really hope you got inspired from this blogpost, and you can work with the amazing bullet journal stencils.  I had so much fun with my new setup.

Wishing you all a lovely day, and until the next time 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten