Pagina's

maandag 30 juli 2018

Art Journal ( 30-7-2018)

Hallo allemaal / Hello eveyone

Vandaag heb ik een pagina gemaakt in mijn Art Journal met de stencils en foam stempels van Pronty! Wat een feest om hiermee te werken.
-
Today I
 have made a page in my art Journal and the stencils and foam stamps form Pronty! It's amazing creating with it.

Ik laat jullie zien hoe deze pagina tot stand is gekomen.
-
Today I will show you how I've made this page.






Ik gebruik vaak de gelli plate. De overtollige verf wat dan op de brayer zit, rol ik uit op papier. Dit heb ik nu rechtstreeks uitgerold in mijn Art Journal. Hiermee maak ik dan mooie achtergronden. Heel leuk om te doen en niet moeilijk. Belangrijk is dat je niet te hard op je brayer drukt maar over het gehele blad je brayer  het papier laat raken. Er mag nog veel wit te zien zijn, omdat ik met veel lagen werk. Hierdoor krijg je straks diepgang in je werk.
-
I often play with my gelli plate and I always clean my brayer on paper. Now I "clean" it directly in my Art Journal. I create so beautiful backgrounds. It's really amazing to do that and simple. It's important that you do not press hard on the paper, let the brayer sping over it. So as you can see at the picture there's is still a lot of white. That's ok because I apply many layers. This gives us more dept in our creation.




Daarna ga ik met foam stempels en wederom acryl verf structuur aanbrengen.
-
After that I will aplly e new layer with foam stamps and acrylic paint.



Ik herhaal dit ook met stencils.
-
I also repeat this with stencils




Ik kan absoluut niet zonder een witte pen. Hiermee breng ik accenten aan. Ook doe ik dat met zwart.
-
I absolutely can not do without a white pen. With this I add  some accents. I also do that with  a black pen.





Op een ander vel doe ik hetzelfde. Ik gebruik dit vel om hartjes uit te knippen.
-
On another sheet of paper I do the same. I use this sheet to cut out a few hearts.




Daarna gebruik ik nogmaals de witte en zwarte pen om accenten aan te brengen
-
Then I use the white and black pen again to apply accents.


Als laatste gebruik ik de Distress Crayons om extra accenten aan te brengen.
-
Finally I use the Distress Crayons to add extra accents.





Ik print nog een aantal woorden om de boodschap van de Art Journal Page duidelijker te maken en plak deze op. Hiermee is mij pagina klaar.
-
I print a few words to make the message of the art Journal page clearer. My page is now ready.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe een Art Journal pagina onstaat.
-
I hope you enjoyed seeing it how i create an Art Journal Page.

Tot de volgende keer / See you next time.

Hartelijk groet,







4 opmerkingen:

  1. Kyra, Prachtige pagina heb je gemaakt. De kleuren, stempels alles klopt gewoon
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Kyra! Super mooie kleuren en producten gebruikt met een prachtig resultaat. Hobby-groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht pagina met deze kleuren.
    Bedankt voor je duidelijke uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kyra, ik heb je blog bezocht en vind de techniek goed te doen nu alleen nog het materiaal nog hihi. Mooie projekt, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen