Pagina's

dinsdag 5 juni 2018

Allereerste kaart. Silhouette Boy with Hat

Hey iedereen,

Vandaag mag ik voor de allereerste keer iets creatiefs laten zien als 
DesignTeam medewerker van dit fantastische merk.  
Hopelijk vinden jullie het kaartje leuk, en 
gaan we samen een leuke tijd tegemoet voor de komende maanden.

Hi everyone,
Today is my first time posting something creative
 as a DesignTeam member of this amazing brand.
I hope you'll like the card I made today,
and hopefully you'll take this journey with me the next months.


Laten we aan de slag gaan.
Ik ben begonnen met mijn stencil (470.801.049)vast te plakken, 
zodat deze niet gaat schuiven.

Let's get to work.
I've started by taping down my stencil (470.801.049), 
so that it doesn't move when I apply the ink.


Ik heb met een vingersponsje een laag versamark aangebracht.
Daarna heb ik er wit embossing poeder over gestrooid
en deze met de heatgun gesmolten.

With a finger dauber I applied a layer of versamark ink.
I then sprinkled on some white embossing powder
and then applied heat with my heattool


Ik heb vervolgens 3 kleuren inkt uitgekozen om te blenden. 
Ik werk altijd van de lichtste kleur naar de donkere toe.

I then took 2 colors of ink for the blending part.
I always work from the lightest shade to the darkest.



Hier zie je dat het niet erg is om over de embossing poeder heen te blenden.

It is not a big deal if you blend over the embossing powder.


Ik neem een vochtig doekje, en ga vervolgens over het 
embos gedeelte, en haal de overtollige inkt daarvan weg.  
Daarna heb ik wat water gedruppeld over de kaart
en die laten drogen

I take a baby wipe, and clean the excess ink 
of the embossing powder.
After that, I've added some water droplets
and let them dry.


Ik wilde graag wat extra accentjes, 
dus heb ik met de donkerste kleur inkt wat splatters gestempeld.

I wanted something extra,
I took a splatter stamp and the darkest ink color, 
and stamped some details


Als laatste heb ik mijn kaart bijgesneden, 
en op een kaartbasis geplakt.
Nog een leuke quote stempel erbij gezocht, en klaar!!

I've cut down my card, and taped it to a card base.
Searched for a nice quote stamp, and done!!!


Hopelijk hebben jullie er even veel van genoten als ik, 
toen ik de kaart maakte. 
Bekijk zeker de Facebook pagina van Pronty Crafts
er staan super leuke dingen op.  

Ik wens jullie een fijne dag, en tot de volgende keer


I hope you've enjoyed this as much as I did when I made this card.
Make sure you look at the Facebook Page of Pronty Crafts, 
there are tons of fun things.

Hope you have a lovely day, and see you again next time.

                             

3 opmerkingen: