Pagina's

woensdag 14 februari 2018

Fly

Hallo allemaal,

Hello everyone



Vandaag ben ik met een aantal producten van de nieuwe collectie aan de slag gegaan. Deze producten zullen binnenkort in de winkels verkrijgbaar zijn. Het is een zeer uitgebreide collectie met een paar leuke thema's.

-

Today I've worked with some products from the new collection. These products will soon be available. It's a large collection with a couple of fun thema's.


Als eerste heb ik het Deco Wood vliegtuig in de zwarte gesso gezet aan één kant.

-

First I applied black gesso on one side of the Deco Wood plane.


Met het stencil Travel Tags en grijze acryl verf heb ik de vliegtuigjes op het vliegtuig aangebracht.

-

With the stencil Travel Tags and grey acrylic paint I applied the small planes on the Deco Wood plane.


Met turquoise groene acrylverf heb ik het woord fly van het stencil Tropical Nature er nog bij gezet.

-

I used turquoise green acrylic paint and the stencil Tropical Nature to apply the word fly.

 

De achterkant van het vliegtuig heb ik in de witte gesso gezet en daarna de hele achterkant en de zijkanten met turquiose groen geverfd.

-

I used white gesso on the back of the plane and painted the back and sides turquoise green.


De tekst heb ik met grijze acrylverf en met behulp van twee stencils aangebracht. Om zo netjes mogelijk te werken heb ik een deel van het stencil afgeplakt.

-

I applied the words with the two stencils. I used Post-Its on the parts I didn't use, so I could work as neatly as possible.


Nog een paar vliegtuigjes er bij en  is de andere kant ook klaar.

-

Just a couple more planes and the other side is also completed.


Het vliegtuig heb ik gemaakt voor een kleine jongen die bijna jarig is en daar hoort dan natuurlijk ook een kaartje bij. 

-

I made the plane for a little boy whose birthday is coming up, so I also made him a birthday card.


Op mijn craftsheet heb ik wat Distress Oxide Ink aangebracht en daar wat water over heen gesprayed.

-

I applied some Distress Oxide Ink on my craftsheet and sprayed some water on it.


Daarna heb ik het papier op de natte inkt gelegd en dan is dit het resultaat.

-

After that I put the paper on the wet ink and this is the result.


Ik vond nog wat te veel wit in de achtergrond zitten en ben met de blending tool er nog even over heen gegaan met dezelfde kleur.

-

I thought the background was a little too white, so I went over it with the same colour ink and the blending tool.


Daarna heb ik met zwarte Distress Ink en het stencil Flight Plan de vliegtuigjes aangebracht. De randen heb ik nog een beetje aangezet met zwart en toen het papier op een turquiose groen kaartje geplakt.

-

After that I used black Distress Ink and the stencil Flight Plan to apply the planes. I put some more black on the edges and glued the paper on a turquoise green card.


Dit zijn de stencils die ik heb gebruikt Travel Tags 470.268.116, Travel Quotes 470.529.009, Flight Plan 470.801.050, Tropical Nature 470.268.118 en dan natuurlijk nog de Deco Wood Airplane 422.000.010.

Ik hoop dat ik jullie al vast een beetje inspiratie heb gegeven voor deze mooie nieuwe collectie, die binnekort weer in de hobby winkels te koop is.


Hartelijke groeten,

-

These are the stencils I've used Travel Tags 470.268.116, Travel Quotes 470.529.009, Flight Plan 470.801.050, Tropical Nature 470.268.118 and I also used the Deco Wood Airplane 422.000.010.

Kind regards, 







2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Folkje! Daar zal de jarige blij mee zijn. Dank voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch mooie uitvoering
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen