Pagina's

dinsdag 10 oktober 2017

Art Journal background


Vandaag eens werken in mijn art journal. Allereerst begin ik met een stuk karton op maat te maken voor in mijn journal.
-
Today I will work in my art journal and I start with adding a piece of cardboard.
  

Hierna werk ik met structuurpasta en het Pronty Crafts mask stencil Abstract shell pattern 470.802.064.
-
I chose the Pronty Crafts mask stencil Abstract shell pattern 470.802.064 and used it with some modelling paste.

Ik plaats het Pronty Crafts mask stencil op beide pagina's.
-
I use the Pronty Crafts mask stencil on both pages.




Om wat oneffenheden te krijgen in de structuurpasta duw ik het Pronty Crafts mask stencil Square waves 470.803.047 in de pasta.
-

I push the Pronty Crafts mask stencil Square waves 470.803.047 into the paste to get some irregularities.


 Na het drogen van de pasta breng ik diverse kleuren aan.  
-
After the paste has dried I add a couple of colours.



Op de hoeken heb ik gewerkt met het Pronty Crafts mask stencil Pattern Triangles 470.803.043 en een transparante gel medium.
-
In the corners I've used the Pronty Crafts mask stencil Pattern Triangles 470.803.043 in combination with some transparent gel medium.


En dit is dan het eindresultaat van deze spread. Om de pagina af te maken gebruik ik straks nog wat ingekleurde plaatjes en teksten.
Ik hoop dat je hebt genoten van deze blogpost en inspiratie opgedaan hebt om ook met deze prachtige Pronty Crafts mask stencils aan de slag te gaan.

Hartelijke groet,
-
And this is the end result of this spread. To finish the page I will add some coloured images and some sentiments.
I hope you liked my blogpost and that I've inspired you to use these beautiful Pronty Crafts mask stencils as well.


Kind regards,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten