Pagina's

donderdag 14 september 2017

Vierluik

Eindelijk mag ik jullie het vierluik laten zien die gemaakt is met de nieuwe Pronty Crafts mask stencils 470.803.043 A4 Pattern Triangles en 470.802.064 Abstract Shell Pattern.
-
Finally I'm able to show you the tetralogy that I've made with the new Pronty Crafts mask stencils 470.803.043 A4 Pattern Triangles and 470.802.064 Abstract Shell pattern.


                                     
                                            470.802.064                                   470.803.043 
                                      Abstract Shell Pattern                   A4 Pattern Triangles


Als eerste heb ik zwarte gesso aangebracht op een canvasdoekje van 20x20 cm, daarna heb ik met een oud bank pasje wat turquoise acrylverf aangebracht.
-
First I applied black gesso on a 20x20cm canvas and then I applied some turquoise acrylic paint with an old credit card.


Ik heb de structuurpasta, op mijn Pronty Crafts craftsheet, gemengd met zwarte acrylverf en dat aangebracht op de onderkant van het canvas.
-
On my Pronty Crafts craftsheet I've mixed the texture paste with black acrylic paint and added it on the bottom of the canvas.


Linksboven heb ik met het Pronty Crafts mask stencil 470.803.043 A4 Pattern Triangles en zwarte acrylverf de driehoekjes aangebracht. Rechtsboven heb ik met de structuurpasta en het Pronty Crafts mask stencil 470.802.064 Abstract Shell Pattern de witte figuren aangebracht. Daarna heb ik met een witte poscamarker om de driehoekjes en om de zwarte structuurpasta getekend.
-
In the leftcorner I've made triangles with the Pronty Crafts mask stencil 470.803.043 A4 Pattern Triangles and black acrylic paint. In the rightcorner I've made white shapes with the texture paste and the Pronty Crafts mask stencil 470.802.064 Abstract Shell pattern. After that I've drawn around the triangles and black texture paste with a white posca marker.


Dit heb ik herhaald op nog drie canvas doekjes, maar dan met een ander indeling.
-
I've repeated these steps on three other canvases, but with a different layout.


Hier kan je zien dat ik het patroon van het stencil steeds van het ene canvas naar het andere canvas heb laten overlopen, maar het ene soms wat verder heb laten doorlopen dan het andere.
-
Here you can see that I've connected the patterns on the canvases using the mask stencil but I've changed the size on each canvas.


En dit is dan het eindresultaat van de vier canvasdoekjes.
-
This is the end result of the four canvases.


Ik heb ook een groter vierkant canvas bewerkt met zwarte, witte en turquoise acrylverf. Ik weet nog niet welke indeling ik mooier vind en heb de kleine doeken dan ook nog niet bevestigd op het grote canvas. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren ook ook met deze toffe Pronty Crafts mask stencils aan de slag te gaan.

Hartelijke groet,
-
I also put some black, white and turquoise acrylic paint on a bigger square canvas. I'm not quite sure which I layout like better, so I haven't attached the smaller canvases to the bigger canvas yet. Hopefully I've been able to inspire you to use the awesome Pronty Crafts mask stencils as well.

Kind regards,




3 opmerkingen: