Pagina's

donderdag 28 september 2017

Doe@ding demodagen 29 en 30 september

Vanaf morgen mag ik twee dagen een Pronty Crafts workshop verzorgen tijdens de demodagen van Doe@ding in Spijkenisse. Tijdens deze twee gezellige dagen zijn er naast mijn workshop nog vele andere workshops te volgen en demo's te bezichtigen.


Voor het kleine bedrag van € 2,50 kun je bij mij aanschuiven, om bovenstaande creatie te maken, zodra er een plaatsje vrij is. Je kan bij mij dus lekker aan de slag met het nieuwe Pronty Crafts clipboard 461.941.712 en enkele van de toffe nieuwe Pronty Crafts mask stencils. Nou is mijn voorbeeld in het roze, mijn favoriete kleur ;-), maar natuurlijk kun je ook een andere leuke kleur kiezen (o.a. paars, blauw, groen, geel of oranje).


Zie ik jullie dus gezellig vrijdag (tussen 9u en 14u) of zaterdag (tussen 10u en 16u) aan mijn workshoptafel in Spijkenisse? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten