Pagina's

zondag 6 augustus 2017

Art Journal - mask stencils - Summertime..time to relax

Art Journal
Zomer.. vakantietijd.. even alles los laten.. relaxen
Het is vandaag aan mij om een creatie met fototutorial te laten zien.
-
Summer.. holiday .. let it all go.. relax..
Today it's up to me to show you a creation with  step by step photo tutorial.



Ik ben aan de slag gegaan met een art journal, verf en verschillende Pronty Crafts mask stencils.
 -

I used my art journal, acrylic paints and several Pronty Crafts mask stencils.


Eerst bewerk ik de pagina's met vier kleuren verf.
 -
First I added four different colours of acrylic paint to both pages.


Hierna werk ik met de verschillende mask stencils en delen van de stencils over elkaar heen.
-
I've used several mask stencils and parts of the stencils on top of each other.


Nadat ik de mask stencils heb toegepast accentueer ik deze met wit op beide pagina's.
 -
After using the mask stencils I also use white paint to make accents on each page.

De bloemafdruk, de gebruikte druppels en stippen laat ik nog meer naar voren komen door deze te accentueren in zwart en wit. Ik heb een aantal willekeurige woorden geprint en gebruikt.
 -

To accentuate the flowerprint, bubbles and dots I use a black and white paint marker. Random words were typed, printed and used.


Voor deze pagina's heb ik de Pronty Crafts mask stencils gel bubble 470.803.035, dots 470.438.188 en gel lines and dots 470.805.038 gebruikt.
 -
For these pages I used Pronty Crafts mask stencils gel bubble 470.803.035, dots 470.438.188 and gel lines and dots 470.805.038.


Deze zomerse pagina's zijn nu klaar en dit is dan het eindresultaat!

Ik hoop dat je hebt genoten van deze blogpost en uitleg en dat je inspiratie gekregen hebt om ook aan de slag te gaan met een eigen art journal!

Hartelijke groet,
-
The spread in my journal is now ready and this is how it looks!

I hope you've enjoyed my blogpost with tutorial and that it inspired you to start your own art journal!

Kind regards,




3 opmerkingen: