Pagina's

maandag 14 augustus 2017

Art Journal Flowers

Vandaag heb ik voor jullie een foto tutorial van een Art Journal spread.
-
Today I've made a photo tutorial of an Art Journal spread for you.


Ik ben in de weer geweest met acrylverf en de Pronty Crafts stencils "gel" Flower 470.803.040, "gel" Lines 470.803.036 en "gel" Circle 470.803.041. Dit zijn allemaal A4 formaat stencils.
-
 I've been working with acrylic paint and the Pronty Crafts mask stencils "gel" Flower 470.803.040, "gel" Lines 470.803.036 and "gel" Circle 470.803.041. They're all the size of A4.
  

Op de beide pagina's heb ik oranje en gele verf aangebracht met een brayer.
-
I've applied orange and yellow paint on both pages by using a brayer.


Hierna heb ik met witte acrylverf en de stencils verschillende motieven aangebracht, met een witte posca marker heb ik de randen om de bloemen heen getekend.
-
After that I added several patterns with the mask stencils and some white acrylic paint. I then used a white posca marker to draw some lines around the flowers.


In de cirkels en bloemen heb ik wat kleur aangebracht met gelato's, posca's en aquarelpotloden. Als laatste heb ik met het Pronty Crafts stencil Lines nog wat accenten aangebracht met paarse verf.
-
I coloured the circles and flowers with gelatos, poscas and watercolour pencils. Last, but not least, I've used the Pronty Crafts mask stencil Lines and some purple paint for some accents.


Dit is dan het eindresultaat van mijn art journal spread. Als finishing touch heb ik nog wat witte en zwarte spetters aangebracht. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om ook de gave Pronty Crafts mask stencils te gaan gebruiken voor je art journal.

Hartelijke Groet,
-
This is the end result of my art journal spread. As a finishing touch I've added some white and black splatters of paint. I hope I've inspired you to use the awesome Pronty Crafts mask stencils for your art journaling as well.

Kind Regards,



2 opmerkingen: