Pagina's

donderdag 6 juli 2017

Storage time

Opbergtijd
Wat een super leuke reacties op ons nieuwe blog! Het is vandaag aan mij om een creatie met fototutorial te laten zien.
-
It's great to see all the nice comments on our new blog! It's up to me today to show you a creation with  step by step photo tutorial.


Ik ben aan de slag gegaan met het Pronty Crafts 3D MDF Papier opbergbakje 460.423.550 en verschillende Pronty Crafts mask stencils.
 -
I used the Pronty Crafts 3D MDF Paper storage box 460.423.550 and multiple Pronty Crafts mask stencils.


Eerst heb ik alle onderdelen een laagje witte gesso gegeven.
I started of by adding a layer of white gesso to all the different parts.


Hierna heb ik alles op kleur gebracht met verschillende kleuren dylusions verf.
-
I then added some colour by using several types of dylusions paints.



  Op ieder mdf tabblad werk ik met verschillende toffe Pronty Crafts mask stencils in combinatie met gesso en de verf.
 -
On each mdf tab I use several different Pronty Crafts mask stencils in combination with the gesso and paints.


Ik doe hetzelfde voor de zijkanten en onderkant van het opbergbakje.
 -
I do the same for the sides and bottom of the storage box.


Voor de tabbladen heb ik onder andere de Pronty Crafts mask stencils Skin 470.803.031, Owl 470.802.037 en Fishscale 470.801.021 gebruikt.
 -
For the tabs I've used the Skin 470.803.031, Owl 470.802.037 and Fishscale 470.801.021 Pronty Crafts mask stencils and several others.


Het opbergbakje is nu compleet en klaar om in elkaar te zetten. En dit is dan mijn eindresultaat!
-
The storage box is now ready for assembly. And this is how my finished storage box looks!


Het is een ideale opberger en ik bewaar er mijn Pronty Crafts mask stencils in. 
It's an ideal storage solution and I use it to store my Pronty Crafts mask stencils. 

Ik hoop dat je hebt genoten van deze blogpost en uitleg en dat je inspiratie gekregen hebt om ook aan de slag te gaan met deze mooie producten!

Hartelijke groet,
-
I hope you've enjoyed my blogpost with tutorial and that it inspired you to use these awesome products and make your own creation!

Kind regards,



25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitwerking. Knap gemaakt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Chantal na voorbehandelen met gesso gaat het vrij snel vanzelf met de kleuren verf en de mask stencils. Echt !

      Verwijderen
  2. Het is een vrolijke oberger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een keer vrolijke kleuren. Teal geel groen en beetje bruin blenden ook mooi

      Verwijderen
  3. Prachtig opbergbakje, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie opbergbak, vrolijke kleurtjes heb je gebruikt

    Gr Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie opbergbak, vrolijke kleurtjes heb je gebruikt

    Gr Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilde idd keer wat fellere kleuren gebruiken door gesso wordt het wat lichter maar alsnog erg vrolijk geheel

      Verwijderen
  6. Wat geweldig mooi gedaan,super kleurencombinatie 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige brievenbak, heel erg leuk gedaan met de verf en stencils. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf...............zaterdag zal ik hem eens goed bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat staat gezellig op je werkblad!

    Erg leuk!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi, dat zou ik wel willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen