Pagina's

vrijdag 16 maart 2018

A decorative clipboard for all my notes

Hallo allemaal,

Hi Everyone,

Pronty heeft een hele gave serie klemborden, waarvan ik er deze maand één gedecoreerd heb. Ik heb hiervoor het Cheeseboard clipboard with a penclip 467.941.708, het stencil Merry everything 470.805.037 en een aantal embellishments gebruikt.
-
Pronty has got a great series of clipboards, of which I decorated one this month. I’ve used the  Cheeseboard clipboard with a penclip 467.941.708, the stencil Merry everything 470.805.037 and some embellishments.



Hoewel het clipboard al zwart van zichzelf is, wilde ik hem nog wat intenser zwart maken. Ik heb hem daarom eerst bewerkt met zwarte gesso.
-
Although the clipboard is already black, I wanted to intensify the color. So I painted it with black gesso.


Ik wilde het stencil Merry everything 470.805.037 graag op een andere manier dan normaal gebruiken. Ik heb daarom eerst de randen overgetrokken met een potlood. Vervolgens heb ik deze lijnen overgetrokken met een witte sharpie pen.
-
I wanted to use the stencil Merry everything 470.805.037 in a different way than usual. First I traced the lines with a pencil and then I traced those lines with a white sharpie marker.




Daarna heb ik mijn embellishments op het bord bevestigd met een lijmpistool.
-
Then I glued my embellishments on the board with a hot glue gun.   



En nu is mijn bord klaar om al mijn notities op te bewaren !
-
And now the board is ready to hold all my notes !


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook met de Pronty clipboards aan de slag te gaan en daarbij je stencils eens op een andere manier te gebruiken.
Hartelijke groet,
-
I hope I’ve inspired you to work with the Pronty clipboards and to use your stencils in an different way.   
Kind regards, 



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en handige blikvanger Afke. Wat een idee om je stencil zo te gebruiken! Top!

    BeantwoordenVerwijderen