Pagina's

zaterdag 16 december 2017

A set of tea light holders for christmas

Hallo allemaal,

Hello to you all,

Ik houd erg van de kerstperiode en vind het erg leuk om mijn huis mooi te versieren. Het is extra leuk als je het dan ook nog zelf gemaakt hebt ! Daarom ben ik aan de slag gegaan om mijn eigen waxinelichthouders te maken met behulp van het Pronty Crafts stencil triangles 470.531.020.
-

I just love Christmas and I really like to decorate my home. It’s even more fun if you create the decorations yourself ! That’s why I made my own tealight holders with the use of the Pronty Crafts stencil triangles 470.531.020. 


Ik gebruik een papieren boterhamzak als basis. Hierop leg ik mijn stencil en ik maskeer een driehoek.
-
I’m using a paper sandwich bag as a base. I put my stencil on top and mask a triangle.


Het gemaskeerde gedeelte stencil ik met bronskleurige verf.
-
I stencil the masked part with bronze paint.


Daarna stencil ik de rest van het patroon met zwarte verf
-
After that I stencil the rest of the pattern with black paint.


Dan zet ik een glazen pot in de gestencilde zak.
-
Then I put a glass jar in the stencilled bag.


Ik vouw de bovenkant van de zak een aantal keren om en zet dit vast met een stuk touw. Daarna voeg ik een tag in de vorm van een veer toe.
-
I fold the top of the bag a few times and put a rope around it. Then I add a tag in the shape of a feather.



Je kunt met deze techniek enorm variëren en veel verschillende patronen maken, afhankelijk van datgene wat je maskeert. Hieronder nog een aantal voorbeelden die ik gemaakt heb.
-
You can really vary a lot with this technique and make many different patterns, depending on what you mask off. Here you can find a few other examples I made. 



Samen maken ze een mooi geheel ! Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren om ook met de mooie Pronty Crafts stencils aan de slag te gaan deze kerstperiode.
-
Together they make a great pair ! I hope I've inspired you again to use the beautiful Pronty Crafts stencils this Christmas period.


Hartelijke groet,
-
Kind regards,


2 opmerkingen: