Pagina's

vrijdag 20 oktober 2017

A set of wall decoration boxes for my craft room



Ik ben dol op het Pronty Crafts mdf en ben deze keer aan de slag gegaan met de set muur decoratie kastjes 460.423.670 in 3 maten. Zij zullen mooi staan in mijn pas opgeknapte hobbykamer.
-

I just love the Pronty Crafts mdf and so I decided to decorate the set of wall decoration boxes 460.423.670 in three sizes this time. They will look nice in my newly renovated craft room.


Ik heb de onderdelen van het mdf voorzien van een laag witte gesso. Vervolgens heb ik het goed laten drogen.
-
I've painted the mdf parts with white gesso. After that it has to dry well.


Daarna heb ik de kastjes geverfd met twee lagen witte kalkverf. De eerste laag wat dunner zodat de tweede laag dekkend is.
-
After that I've painted the boxes with white chalk paint. The first layer slightly thinner, so that the second layer is colour-covering.



 Ik wilde ook graag aan de slag met de Pronty Crafts mask stencils en heb gekozen voor het triangles stencil 470.531.020. Voor ieder kastje heb ik een andere maat van de driehoeken van het stencil gebruikt.
-
I also wanted to use the Pronty Crafts mask stencils and I chose the triangles stencil 470.531.020. For every box I used a different size of triangle from the stencil. 


 Hoewel het patroon op het stencil kleiner is dan de kastjes kun je dit eenvoudig groter maken. Je kunt het stencil aanleggen aan wat je al gedaan hebt en zo het patroon voortzetten.
-
Although this stencil is smaller than the boxes, you can easily make it bigger. You can line the stencil up to what you stencilled before and repeat the pattern.


Nadat ik de kastjes in elkaar heb gezet heb ik een haakje geplakt op de achterkant.
-
After I assembled the boxes, I put a hook on the back.


Nu kan ik ze aan de muur hangen. Ik heb mijn favoriete hobbyspullen van dit moment er in gezet.
-
Now I can hang them on the wall. I've put my favorite craft supplies in them. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren om ook met de mooie Pronty Crafts spulletjes aan de slag te gaan. Ze zijn een geweldige aanvulling op je hobbykamer!

Hartelijke groet,
-
I hope I've inspired you again to use the beautiful Pronty Crafts products. They’re a great completion to your craft room !

Kind regards,


3 opmerkingen: